شناخت انواع استلابلایزر بازار

در حال حاضر مدل های زیادی از انواع استابلایزر در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل ها نیز یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. اگر شما هم به دنبال خرید این کالا هستید، لزوما باید به دسته بندی استابلایزر توجه داشته باشید. شرکت های تولید کننده فعال در زمینه طراحی و ساخت این کالا، همواره تکنیک های مختلفی را برای دسته بندی آن به کار می گیرند. هر کدام از این دسته بندی های استابلایزر، برای یک سری پروژه های خاص مناسب هستند. توجه به این دسته بندی ها به شما اجازه می دهد تا بهترین کالا را برای پروژه های خود بیابید. امروز ما قصد داریم تا انواع استابلایزر و نکات مهم برای خرید آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه شوید.

استابلایزر مدل 1

از چه طریقی می توان استابلایزر را دسته بندی کرد؟

بیایید کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی شروع کنیم: چه راهی برای دسته بندی انواع استابلایزر وجود دارد؟ تکنولوژی ساخت یکی از بهترین راه های موجود برای دسته بندی این کالا به چند قسمت مختلف به حساب می آید. شرکت های تولید کننده مختلف می توانند از فناوری های متنوعی برای طراحی و ساخت این کالا استفاده نمایند. به عنوان مثال، استابلایزر های سروو موتور، استابلایزر های ولتاژ استاتیک و استابلایزر های رله ای از جمله محصولاتی به حساب می آیند که در این دسته بندی قرار می گیرند.

قدرت عملکردی این کالا و مشخصاتش دیگر تکنیک پر اهمیتی به حساب می آید که شما می توانید آن را برای دسته بندی استابلایزر به کار گیرید. استابلایزر های تک فاز و سه فاز می توانند مثال خوبی برای این تکنیک دسته بندی به حساب بیایند. لازم به ذکر است که میان مدل های تک فاز و سه فاز، تفاوت های زیادی از نظر قدرت عملکرد و کیفیت ساخت وجود دارد. اگر شما هم به دنبال خرید استابلایزر هستید، لزوما باید بر اساس نیاز های پروژه خود تصمیم بگیرید.

اطلاع از تمامی دستگاه های استابلایزر و قیمت به روز این دستگاه میتوانید با نوانیا در تماس باشید با شماره تماس زیر :

09190917902 شرکت نوانیا

انواع استابلایزر بر اساس فاز

اولین دسته بندی از انواع استابلایزر به مدل های سه فاز و تک فاز اشاره دارد. استابلایزر های سه فاز، با استفاده از مدار های الکتریکی ساده ای تولید شده و با استفاده از آنها شما می توانید نسبت به کنترل وضعیت جریان یک مدار الکتریکی اقدام نمایید. استابلایزر تک فاز ابزاری قدرتمند است که راندمان کاری فوق العاده ای را به همراه دارد. امپدانس این محصولات پایداری کمی داشته و می توانند در پروژه های مختلف به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

معمولا از انواع استابلایزر تک فاز برای محافظت از وسایل و ابزار های خانگی استفاده می شود. استابلایزر های تک فاز، فاز مثبت و خنثی دارند. در مدل های سه فاز، شرکت های تولید کننده سه فاز مختلف یعنی R، Y و B را به کار گرفته اند. شما می توانید فاز های این استابلایزر را 120 درجه تغییر دهید. مهم ترین تفاوت موجود میان مدل های تک فاز و سه فاز، به همین مسئله اشاره دارد. البته که میان این دو مدل استابلایزر، از نظر قیمتی هم تفاوت های زیادی وجود دارد.

استابلایزر و انواع آن

انواع استابلایزر بر اساس تکنولوژی ساخت

انواع استابلایزر را می توان از نظر تکنولوژی ساخت هم در دسته بندی های متنوعی تقسیم نمود. بر این اساس، انواع مختلف این کالا در سه دسته بندی اصلی یعنی مدل های رله ای، سوئیچینگ، استاتیکی و سروو موتوری تقسیم می شوند. استابلایزر های رله ای از یک ترانس و چندین رله استفاده می کنند. این محصولات برای ولتاژ برق شهری مناسب بوده و می توانند جریان را به صورت پله ای تغییر دهند.

استابلایزر های سروو موتوری دومین دسته بندی این کالا به حساب می آیند. این محصولات از یک ترانس حلقوی استفاده می نمایند. به جای رله در این کالا از یک بازوی جاروبک استفاده شده است. میزان هوشمندی این کالا در مقایسه با مدل های رله ای، بالا تر می باشد. به خاطر داشته باشید که سرعت این کالا در مقایسه با مدل های رله ای نسبتا کمتر می باشد.

انواع استابلایزر استاتیکی، ابزار هایی هستند که با استفاده از یک کانورتر یا مبدل الکتریکی فعالیت می کنند. این محصولات ولتاژ برق را به اندازه مورد نیاز پروژه تغییر می دهند. این محصولات هوشمندی زیادی داشته و شما می توانید آنها را در پروژه های صنعتی هم به کار گیرید.

استلابلایزر مدل 1

انواع استابلایزر بر اساس کاربرد

انواع استابلایزر را می توان در پروژه های خانگی یا صنعتی به کار گرفت. بر این اساس، انواع استابلایزر در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های خانگی و  صنعتی به فروش می رسند. به خاطر داشته باشید که قدرت عملکردی مدل های خانگی پایین تر بوده و میزان هوشمندی شان هم در مقایسه با مدل های صنعتی کمتر می باشد. جهت کسب بازدهی مطلوب، شما باید مقداری زمان با ارزش خود را صرف یافتن بهترین مدل های موجود برای نیاز های پروژه خود نمایید. توجه به نیاز های پروژه برای خرید استابلایزر اهمیت زیادی خواهد داشت.

مقالات مرتبط:‌

بهترین برند سازنده استابلایزر کدام است؟

در نهایت، آخرین تکنیک پر اهمیتی که شما می توانید آن را برای دسته بندی انواع استابلایزر مورد استفاده قرار دهید به برند سازنده این کالا اشاره دارد. از آنجایی که استابلایزر یک کالای پر اهمیت به حساب می آید، امروزه برند های تولید کننده زیادی نسبت به عرضه آن اقدام می نمایند. خرید از بهترین برند های عرضه کننده و فروشنده این کالا، به شما اجازه می دهد تا با کیفیت ترین مدل های آن را تهیه کنید. جالب است بدانید که بهترین عرضه کنندگان استابلایزر می توانند خدمات پس از فروش مطلوبی را نیز در اختیار کاربران قرار دهند.

البته که برند های فروشنده استابلایزر را می توان به دو دسته برند های داخلی و خارجی تقسیم نمود. از جمله بهترین برند های فروشنده استابلایزر داخلی، می توان به فاراتل، فاران، پرنیک، سارا، ساکو، پرسو و مگامداوم اشاره کرد. جالب است بدانید که برند های خارجی زیادی هم در بازار استابلایزر ایران فعال هستند. مثلا برند های مطرح و شناخته شده ای همچون یاسکاوا، شیماتسو، وی گارد، میکروتیک و دلتا از جمله بهترین و مطرح ترین برند های خارجی به حساب می آیند که در زمینه عرضه و فروش مدل های مختلف استابلایزر فعالیت می کنند.

بررسی نکات مهم برای خرید استابلایزر

آیا شما هم به دنبال خرید انواع استابلایزر در بهترین حالت ممکن هستید؟ در این صورت باید یک سری نکات خاص را مد نظر قرار دهید. اولین نکته ای که روند خرید استابلایزر را تحت تاثیر خود قرار می دهد به بودجه شما اشاره دارد. مسلما برخی از تکنولوژی های ساخت استابلایزر، گران قیمت تر از سایر موارد هستند.

جدا از این مسئله، برای خرید شما باید به نیاز های پروژه خود هم توجه کنید. برخی از مدل های این کالا برای پروژه های خانگی بهینه شده و دیگر مدل ها برای پروژه های صنعتی به کار می روند. خرید استابلایزر بر اساس نیاز های کلی پروژه به شما اجازه می دهد تا بازدهی مطلوبی را نیز دریافت نمایید. برخی از مدل های استابلایزر همراه با خدمات پس از فروش طولانی مدت روانه بازار می شوند.

خدمات پس از فروش این کالا می تواند خیال شما را از بابت تعمیرات و خرابی راحت کند. پس شما باید به دنبال استفاده از استابلایزر هایی باشید که خدمات پس از فروش با کیفیتی دارند. آخرین نکته ای که روند خرید شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد به فروشنده مربوط است. امروزه مراکز عرضه کننده زیادی در سراسر ایران نسبت به عرضه انواع استابلایزر اقدام می نمایند.

اگر شما هم به دنبال خرید استابلایزر هستید، بهتر است کمی وقت با ارزش خود را صرف یافتن بهترین تیم های عرضه کننده و فروشنده نمایید. با خرید از بهترین مراکز عرضه کننده تجهیزات الکتریکی، شما می توانید بهترین مدل های این کالا را همراه با خدمات پس از فروش و قیمت مناسب تهیه کنید.

استابلایزر مدل 2

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، در حال حاضر مدل های زیادی از انواع استابلایزر در بازار موجود می باشد. مدل های تک فاز، سه فاز و غیره از جمله محبوب ترین مدل های این کالا به حساب می آیند که در بازار های داخلی و خارجی ایران به فروش می رسند.

اگر شما هم به دنبال خرید یک استابلایزر در بهترین حالت ممکن هستید، در ابتدا باید بودجه خود را مشخص نمایید و سپس از همان اساس کالای مد نظرتان را بخرید. مشخص کردن بودجه و نیاز های پروژه قبل از اقدام برای خرید به شما اجازه می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین مدل این کالا را تهیه نمایید. پس جهت کسب بازدهی مطلوب بهتر است کمی وقت با ارزشتان را صرف یافتن بهترین مدل های استابلایزر کنید.

منبع: ایلنا